Παρασκευή 4 Ιουλίου 2008

Confused...


Μπερδευτηκα σε μια τριχα απο τα μαλλια σου και τωρα οπου κι αν πας θα με κουβαλας.
Μπερδευτηκα σε ο,τι μπορει να με πληγωσει.
Φυλακιστηκα και νιωθω μοναξια.


Αρχιζω να με ξετυλιγω και νιωθω οτι ποτε δεν θα φτασω στο τελος..!
Παντα καποιος θα με ¨μπερδευει¨...

Μου λες να μιλησω...και τί να πω..? Αυτο που θες να ακουσεις?
Πες μου τι θες να ακουσεις και τοτε θα στο φωναξω..!

Μπορει να μην μπορω να πω αυτο που θες...
Το σκεφτηκες ποτε?

Οχι...ναι...δεν ξερω..
Μου τελειωσε το θαρρος και ψαχνω να βρω...οχι για 'μενα... ψαχνω να βρω καποιον που να εχει.. εγω δεν το θελω αλλο.. το αφησα να τελειωσει... επιτηδες...

Δεν χρειαζεται παντα να μιλαω εγω.. μονο εγω μιλαω.. παντα.. εγω...
Τωρα πια θα γραφω......


Γυριζω....γυριζω...
Αργα... αργα...

Νομιζω αρχιζω να βλεπω το τελος...

Δεν ξανα¨μπερδευομαι¨ πια.......

Δεν υπάρχουν σχόλια: