Κυριακή 31 Αυγούστου 2008

Bloody memories.............


"Το καλο με τα παιδικα μου χρονια ειναι οτι περασαν..."

"Μου μυρισε πονος και ετρεξα πισω...
Σε ολα αυτα που μου επεβαλες χωρις να ξερω το λογο... σε ολα τα μη που σου ελεγα κι εσυ συνεχιζες...

Σβηνω το φως και νομιζω θα ξυπνησω εξω απο την πορτα σου με ενα κλαμα στο προσωπο και το σημαδι απο το δαχτυλιδι σου...

Παλι θα πειναω και θα με ταιζεις με τα χερια σου... και το φαι σου θα μου ποναει το σωμα και την καρδια...
Θα εισαι μαυρη με μεγαλα ματια και αυτια...σαν το τερας που φτιαχνουν στα πιο σκοτεινα παραμυθια...
Θα τραγουδαω και θα με σταματας γιατι δεν μπορεις να με βλεπεις ουτε για μια στιγμη ελευθερη...
Θα φωναζω βοηθεια με τα ματια μου και μια διακριτικη προσπαθεια για λυπηση θα ειναι το δακρυ μου.
Και θα καθομαι στο πατωμα περιμενοντας να ξεσπασεις... ελπιζοντας μεσα μου οτι τελευταια στιγμη θα προλαβω να πεθανω κι εσυ θα ζησεις για μια ζωη στις τυψεις...
Κι ομως συνεχιζω να κανω ο,τι μου ζητας γιατι ειμαι τοσο μικρη μπροστα σου που μπορεις ευκολα να με πατησεις... και μενω εκει...γιατι ψαχνω να βρω ενα κομματι απο την καρδια σου που να με αγαπαει...
Κι οταν με παρεις αγκαλια για λιγο θα σε πιστεψω... και τοτε θα προδωθεις και θα με πεταξεις παλι...
γιατι λες οτι δεν σου εμαθαν να αγαπας...

Αναβω το φως....

Ειμαι στο τωρα και οχι στο τοτε... μακρυα σου...μακρυα απο τα χερια σου...."

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

...τρεμω να γρατζουνισω αυτη την παλια κιθαρα της ψυχης σου...δε μπορω να αναπνευσω καθε φορα που σκεφτομαι οτι θα υπαρχει παντα στις νοτες σου αυτος ο ηχος...
θυμωνω και θελω να σκισω το τετραδιο σου αλλα ξερω οτι ειναι ματαιο γιατι στο μυαλο σου θα παιζει παντα αυτη η φαλτσα μουσικη. μην πονας... σε παρακαλω μην πονας... θα σου πω κατι χιλιο-ειπωμενο αλλα θα ειναι αληθεια. οταν ημουν παιδι ζουσα χαρη σε ενεσεις , σωληνακια και πολυωρα χειρουργεια... εκεινη δεν ηταν τερας αλλα μια ταραγμενη θαλασσα.το μονο που μου εμαθε ηταν να πνιγομαι σε καθε κυμα....με αγαπησε δε λεω, αλλα πιο πολυ αγαπησε εκεινον και χρονια μετα τον αφησε να με σκοτωσει. ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΗ ΣΟΥ. η γριζα σου πολη, παντα γκρι και θλιμμενη.
σε φιλω απαλα στισ ομορφες μπουκλες των μαλλιων σου.ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΗ....